Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 3 hlasů - 3.67 průměrně
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RW vseobecne (nazory, postrehy, screenshoty, videa..)
22-05-2010, 08:06 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 22-05-2010 11:15 od Hekl338.)
Příspěvek: #1
RW vseobecne (nazory, postrehy, screenshoty, videa..)
Upřímně, mě to přijde moc umělý. Jako z plastiku a pokud to neumí alespoň to co msts tak na grafiku mě nedostanete.
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
22-05-2010, 08:19
Příspěvek: #2
RE: Objekty
MSTS je viac umelé. Otázka zvyku.

Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
22-05-2010, 09:55 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 22-05-2010 09:57 od Hekl338.)
Příspěvek: #3
RE: Objekty
Vsak tado RW nikto nenuti Coudo14 Ale teraz vazne. Musim suhlasit, ze miestami to umelo posobi. Dovod vidim vo vegetacii a texturach povrchu, predsa len, tie farby su pastelove-neprirodzene. Na druhu stranu, v msts su az moc pestre. Takze ja to vidim tak, ze byto chcelo nieco medzitym, bolo by to hned o niecom inom. RW vie toho celkom dost,problem je vsak ten, ze je malo tvorcov, ladicov, stavitelov atd. Vsak si staci spomenut na zaciatky msts, ked neboli trate, modely atd. MSTS je dnes plne treti, modelov, peknej vegetacie, takze sa moze zdat, ze je ok, ovsem rozdiel je znacny, a to uz ked clovek RW spusti, ci uz je to grafikou, alebo plynulostou hry. MSTS samozrejme nedsudzujem a nehazdem "cez palubu", ale RW ma velky potencial, kde msts uz dosiahlo davno svojho vrcholu.4
A napriklad tu to az tak umelo nevypada
http://img171.imageshack.us/img171/1889/land03.jpg
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
22-05-2010, 11:37
Příspěvek: #4
RE: Objekty
Ad Hekl: Ten posledný screen čo si hodil fakt pekne ukazuje ako to dobre v RW vyzerá, potiaž je v tom, že autori nových vlakových simulátorov sú pri tvorbe nových hier postavení pred ťažký úkol-ponúknuť niečo viac, čo ľudí osloví viac ako MSTS nakoľko je okolo tejto 10 ročnej hry obrovská komunita tvorcov nespočetného množstva addonov, ktoré sú už tu a nie je treba na ne čakať a predpokladať ich vývoj ako sa to čaká okolo RW, lebo iba vtedy táto hra osloví širšie masy ľudí. Presne ako na začiatku MSTS keď boli len defaultné modely a trate. RW je v plienkach a uvidí sa do akej miery sa rozvinie, problém železnice je ten, že to nie je len trať, ale aj pre ňu typické objekty, návestná sústava, vozidlá...a na to treba tvorcov a čas...však uvidíme.

Moja fotogaléria
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
22-05-2010, 11:50
Příspěvek: #5
RE: Objekty
Vsak to je to, v msts instalis, najdes stovky GB trati, modelov, co len chces. S RW je to horsie. Su zatial pekne len zahranicne trate, na ceskoslovenskej scene je to zatial velmi slabe, hoci sa trate tvoria. Ale zase dalsi problem, nie su vhodne objekty. Ostava len verit, ze sa to pohne.
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
22-05-2010, 11:57 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 22-05-2010 11:58 od duuso.)
Příspěvek: #6
RE: Objekty
Svojím spôsobom je to pre tvorcov vlakových simulátorov patová situácia, komunita a addony okolo MSTS sú gigantických rozmerov, takže ako vravíš-uvidíme. Ja len jedno ľutujem, že Džordž s tým prestal, ten chlap mohol ešte veľa vody namútiť, aj keď engin MSTS je taký aký je.

Moja fotogaléria
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
22-05-2010, 01:01 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 22-05-2010 01:02 od Ivan.ps.)
Příspěvek: #7
RE: Objekty
Pre objektívne zhodnotenie potenciálu RW odporúčam pozrieť túto tému, zvlášť zaujímavé je sledovať screeny užívateľa Rail-X:

http://rail-sim.de/railsim/forumnew/allg...g-gross!)/


Ďalej krásne objekty vytvára človek s nickom SAD, tu je jeho vlákno:

http://rail-sim.de/railsim/forumnew/down...-info/195/


A tu sú videá z jeho trate. Vrchol toho, čo som zatiaľ v RW videl:

http://www.youtube.com/profile?user=SADRailsim#g/u


Dušan, ten screen čo sem dal Hekl je naozaj parádny a tým množstvom stromov to dosť pripomína trať 130. Vedel by si si predstaviť ako by tá 130-tka naozaj mohla vyzerať v RW? No podľa mňa by to mohla byť parádička...

Ivan Palacka
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
22-05-2010, 11:16
Příspěvek: #8
RE: RW vseobecne (nazory, postrehy, screenshoty, videa..)
Kto nechodi na RW forum, jedno video, odporucam pozriet v HD:
http://www.youtube.com/watch?v=hLe81ZS5-...r_embedded
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
23-05-2010, 05:23
Příspěvek: #9
RE: RW vseobecne (nazory, postrehy, screenshoty, videa..)
No hej, paráda by to bola, len treba modely vozidiel, objektov a halda času, budem rád keď ju dokončím v MSTS...

Moja fotogaléria
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
24-05-2010, 01:56
Příspěvek: #10
RE: RW vseobecne (nazory, postrehy, screenshoty, videa..)
Troška som sa ohliadol okolo RW, náš starý známy Vlastík rozbehol web s addonmi do RW, pre staviteľov tratí je tam český manuál k editorom a aj nejaké základné objekty do tratí, sada stĺpov a brán TV, nejaké traťové a mestké objekty, niekde by mala byť aj sada návestidiel, takže pomaly sa nám to rozbieha. Ináč pozeral som si viaceré videá z RW a musím povedať pasntvo, že to je pastva pre oči a dušu 7105 Ak by sa aktívna komunita okolo MSTS začala angažovať do RW so svojou kvalitnou prácou tak by to bola revolúcia ako hrom páni, kde sa na toto hrabe MSTS ? Tu je ten Vlastíkov web a známy taliansky web, kde sú použiteľné nákladné vozy aj v našich podmienkach.
http://www.railworks.cz/
http://www.railworks.it/download/index.p...dc0cefe86b

Moja fotogaléria
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
Odpovědět 


Skok na fórum:


Uživatelé prohlížející toto vlákno: 3 hostů