Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 1 hlasů - 5 průměrně
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Model 460/560
31-05-2010, 06:07 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 31-05-2010 09:18 od Hekl338.)
Příspěvek: #1
Model 460/560
zatial (ešte) nedokončená verzia vozňa 063 ČD, mám v pláne aj hancie vozne 460
chcel by som praviť aj zelenú ZSSK verziu, no nemám fotky (ale uz mam naplanovanu cestu na vychod 3)

časom prerobím aj na 560ku

ohladom mapovania textúr mám pre skinárov 2 správy: dobrú a zlú
dobrá správa je, sú mapované obe strany vozňa zvlášť
zlá správa: okná zdielajú jednu spoločnú textúru - tedy skin "grafit durch cez okno" nebude možný...


[Obrázek: t407214_063.jpg]
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
31-05-2010, 08:12
Příspěvek: #2
RE: Zatial neverejna tvorba
Ahoj. Pekna robota. ALe to mapovanie sa da velmi lahko opravit a nemusi to zdielat jednu texturu. Ono v podstate pantak s tymto mapovanim mame. Takze pre MSTS by bol skor prinos skinovatelny pre vsetky verzie. ALe autor si ty Smile

Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
31-05-2010, 09:01
Příspěvek: #3
RE: Zatial neverejna tvorba
(31-05-2010 08:12)dem napsal(a):  Ahoj. Pekna robota. ALe to mapovanie sa da velmi lahko opravit a nemusi to zdielat jednu texturu. Ono v podstate pantak s tymto mapovanim mame. Takze pre MSTS by bol skor prinos skinovatelny pre vsetky verzie. ALe autor si ty Smile

no porad mi, ako to jednoducho prerobim (tipujem: to okno naklonovať na bočnice 3) Neviem si to predstaviť prakticky, vo fotošope vymeriavať tie medzery medzi oknami atď, asi by som sa zblaznil (mozno je na to nejaka finta 14 ). V MSTS mame model, kt. zdiela bočnice aj okna, u mna len okna. Teraz sa mi to prerabať nechce, ale možno časom...
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
31-05-2010, 09:28 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 31-05-2010 09:32 od Hekl338.)
Příspěvek: #4
RE: Model 460/560
Mas dve moznosti, bud to nechas tak, len na kazde okno das svoju plochu, takze do textury naskladas vsetky okna, alebo okna "zalepis", a spravis okna na texture, kde sklo vyalfujes ciernou za za to hodis plane vyalfovane sedou a material AlphDrkShd2s. To male "s" je tam kvoli tomu, aby nefiltrovalo pozadie v hre. Ale pozor, pokial budes robit LODy, v nich nesmie to "s" byt, takze material uz musi byt AlphDrkShd2, inak sa model neexportuje. Roztec medzi oknami nie je ziadny problem na texture vymerat. Staci vyrezat cast , kde su dve okna a naklonovat podla potrebneho poctu, za predpokladu presne zrovnanej fotky. Skinar si uz potom poradi, lebo sa uz ma coho drzat a hlavne nebude problem vyrobit akukolvek verziu a ty mas roztec ok.
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
31-05-2010, 09:57
Příspěvek: #5
RE: Model 460/560
(31-05-2010 09:28)Hekl338 napsal(a):  Mas dve moznosti, bud to nechas tak, len na kazde okno das svoju plochu, takze do textury naskladas vsetky okna, alebo okna "zalepis", a spravis okna na texture, kde sklo vyalfujes ciernou za za to hodis plane vyalfovane sedou a material AlphDrkShd2s. To male "s" je tam kvoli tomu, aby nefiltrovalo pozadie v hre. Ale pozor, pokial budes robit LODy, v nich nesmie to "s" byt, takze material uz musi byt AlphDrkShd2, inak sa model neexportuje. Roztec medzi oknami nie je ziadny problem na texture vymerat. Staci vyrezat cast , kde su dve okna a naklonovat podla potrebneho poctu, za predpokladu presne zrovnanej fotky. Skinar si uz potom poradi, lebo sa uz ma coho drzat a hlavne nebude problem vyrobit akukolvek verziu a ty mas roztec ok.

no ja si to pocas modelovania podvozku rozmyslim 14
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
31-05-2010, 10:00
Příspěvek: #6
RE: Zatial neverejna tvorba
(31-05-2010 09:01)zsbeer napsal(a):  no porad mi, ako to jednoducho prerobim (tipujem: to okno naklonovať na bočnice 3) Neviem si to predstaviť prakticky, vo fotošope vymeriavať tie medzery medzi oknami atď, asi by som sa zblaznil (mozno je na to nejaka finta 14 ). V MSTS mame model, kt. zdiela bočnice aj okna, u mna len okna. Teraz sa mi to prerabať nechce, ale možno časom...

Ono zaklad je dobre foto. Ked mas dobre foto tak ti staci tu fotku poskladat v nejakom programe do jedneho celku ukazem ti nahlad na comyslim.

[Obrázek: t407491_priklad.jpg]

Ked si to takto pekne poskladas do jedneho celku tak neriesis ziadnu roztec, lebo to je dane fotkou. Mas to presne a potom to uz len bud zmensis ak to mapujes ako jeden bok, alebo predelis na polovicu ako to ma vacsina vozov. To uz je na tebe.

Pokial kvalitnu foto nemas tak plati to co pisal Hekl. Naklonujes si po celom voze na tu istu vzdialenost.

Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
31-05-2010, 10:17
Příspěvek: #7
RE: Zatial neverejna tvorba
a neni skoda polygonov, ked uz to mam na modeli rozdelene?
[Obrázek: t407504_polyg.jpg]
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
31-05-2010, 10:22
Příspěvek: #8
RE: Model 460/560
Tak potom by bolo asi najvhodnejsie to co napisal Hekl. Nechas to tak ako to mas, ale pouzijes na texture tolko okien kolko ma ten voz v skutocnosti. A bude sa dat mapovat aj grafity.

Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
31-05-2010, 10:25
Příspěvek: #9
RE: Model 460/560
(31-05-2010 10:22)dem napsal(a):  Tak potom by bolo asi najvhodnejsie to co napisal Hekl. Nechas to tak ako to mas, ale pouzijes na texture tolko okien kolko ma ten voz v skutocnosti. A bude sa dat mapovat aj grafity.

no skusim to
material mam dat AlphDrkShd2s? preco nie napr. AlphNorm- ?
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
31-05-2010, 10:33
Příspěvek: #10
RE: Model 460/560
Materiál si dáš taký ako sa ti bude viacej hodiť a aby to nefiltrovalo pozadie. To ber len ako návrh Smile

Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
Odpovědět 


Skok na fórum:


Uživatelé prohlížející toto vlákno: 1 hostů