Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 1 hlasů - 5 průměrně
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kvalita zobrazovania v msts
26-06-2010, 01:50 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 13-03-2011 05:34 od Hekl338.)
Příspěvek: #1
Kvalita zobrazovania v msts
Pre majitelov GK N vidia som aktualizoval navod ako vylepsit zobrazenie v msts.
Existuje k tomu program Riva Tuner, ktory sa da stiahnut tu
http://downloads.guru3d.com/downloadget....3976bff55a
Starsie GK radu 7xxx vedeli pouzivat AntiAliasing 8xS. Novsie rady ich vedie pouzivat taktiez, ovsem nie je dostupna v klasickom Nvidia ovladacom panely. K tomu sluzi prave Riva Tuner, ktory nam toto umozni. Po spravnej isntalacii sa nam zobrazi toto okno, klikneme na oznacene
[Obrázek: riva1.jpg]
Dalej klikneme na oznacene
[Obrázek: riva2.jpg]
Otvori sa nam zalozka mipmaping. MSTS je uz znamy tym, ze ho moc nevie, takze odporucam nastavit ako je na obrazku
[Obrázek: riva3.jpg]
Pokial chceme pouzivat zaporne hodnoty mipmaps, zrusime fajku clamp negative MIPmap LOD bias. A mozme si dat zaporne hodnoty. Ovsem v MSTS je to skor na skodu veci, osvedcilo sa mi to napriklad v RW a novsich hrach. Enable user mipmaps odporucam fajku nechat vzdy, kedze po jej zruseni nastava modra obrazovka a restart.
Pre nas je dolezity tento obrazok
[Obrázek: riva 4.jpg]
Vyberieme oznacene 8xS a dame pouzit. Prikladam obrazky s pouzitim AA "Q" a "S"
Na tomto obrazku je AA Q
[Obrázek: 16XQ.jpg]
Vsiminite si hlavne koruny stromov v pozadi a drot.
Na tomto obrazku je AA S
[Obrázek: 8xS.jpg]
Je tu pekne vidiet, ze msts v tomto pripade vykresluje "presnejsie" aj vzdialenejsie textury a celkovy dojem je z mojho pohladu lepsi. "S" AA sposobuje jeden neduh a to z pohladu v kabine ¨tenku "mriezku". Toto sa da lahko osetrit zapisanim parametru nofiltercab
[Obrázek: filt.jpg]
Tym je nastavenie pre msts hotove. Riva tuner ponuka moznosti viac, takze mozte experimentovat, ovsem na vlastne riziko14 V RW som dosiahol napriklad spominanym ladenia mipmapingu o dost lepsie vysledky.
Este doplnim, ze toto nastavenie je nadradene nvidia ovladaciemu panelu, cize ak nam zobrazuje v panely AA 16XQ, plati to,co je nastavene v Riva Tuner. A snad nemusim pripominat, ze zakladnym predpokladom pre pekny obraz v msts je zapnutie Anizotropneho Filtrovania na 16X.4
Program Riva Tuner nefunguje pre GK ATI.
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
20-12-2010, 09:29 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-12-2010 09:29 od macrel.)
Příspěvek: #2
RE: Kvalita zobrazovania v msts
No takže, mám tu návod pre vlastníkov grafických kárt s čipom ATI Radeon, ponovom AMD Radeon. Platí pre graf. karty sérii HD 2xxx/3xxx/4xxx/5xxx/6xxx. Pri ostatných sériach sa tento návod nebude zhodovať! Pri týchto kartách sa nastavujú všetky 3D nastavenia v programe menom Catalyst, ktorý vlastne obsahuje všetky drivery pre GK. Pre nasledujúci návod budeme potrebovať Catalyst 10.12, kt. je na stiahnutie na of. stránke výrobcu, čiže AMD : http://www.amd.com/uk/Pages/AMDHomePage.aspx
Napravo máme tabuľku, do ktorej si vypíšete kategóriu PC, sériu.
Stiahneme Catalyst.
Predpokladám, že každí má nainštalovaný tento software, tak ak máte staršiu verziu, nebude sa Vám pozdávať rozhranie Catalystu 10.12, je tam nové. Jednoducho si rozbaľte inštaláciu, spustite a odinštalujte. Potom reštartuje PC, znova spustite inštaláciu Catalystu a nainštalujte. Jednoduché, však Big Grin
Dostávame sa k hlavným častiam. Po nainštalovaní si spustite program, vyhodí sa vám okno, v ktorom si nájdete. Poprechádzajte si to a ponastavujte hodnoty, ktoré Váš PC samozrejme zvládne, nemusíte to dávať všetko na plné, ako to mám ja Big Grin
[Obrázek: t577474_hfdh.jpg]
[Obrázek: t577470_Beznzvuhgf.jpg]

Pokračujem v druhom príspevku...
...
[Obrázek: t577472_gfhf.jpg]
[Obrázek: t577479_sgf.jpg]
Potom už bude všetko fungovať, čo znamená, že MSTS môže vypadať aj priatelne na svoj vek :
[Obrázek: t577480_Beznzvua.jpg]
Toľko návod. Ešte návod, aby vaša GK zvládla viac Big Grin, čiže každí určite vie, že hovorim o takzvanom "Over Clocking-u" čiže pretaktovaní frekvencí GK.
V podstate ide o to, že zrýchlite frekvenciu grafického procesora a pamäte. Na mojej karte HD 5770 sú základné frekvencie 860 MHz graf. procesor a 1200 MHz pamäť. V Catalyste sa dá vcelku dobre taktovať, čiže stručný návod "How-to". Otvorte si zložku AMD Overdrive ktorá vypadá nejak takto
[Obrázek: t577473_hdfd.jpg]
Odomknite si zámok kliknutím naň a skúšate dostať vašu kartu na maximum. Ja som ostal pri zemi a nataktoval som to iba na 952MHz a 1400MHz pamäť. Zväčšením týchto frekvencií sa vám zvýši aj priepustnosť pamäte karty, zistíme to v programe napr. gpu-z. Moja priepustnosť pamäte je momentálne 89,6 GB/sekundu
[Obrázek: t577471_Beznzvu.jpg]
Samozrejme, musí to karta zniesť, pri starších typoch to neprehánajte, býva tam slabé chladenie a keď už "našlapete" kartu, treba vzduch. Ja som zdvyhol otáčky chladiča na karte na 60% a drží sa po 50°C jadro v záťaži. FPS sa prejaví tak cca o 10% lepším výkonom, ako pri klasických frekvenciách.
Takže príjemnú zábavu prajem 8 Snáď som nezabudol nič 14 .
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
20-12-2010, 11:52
Příspěvek: #3
RE: Kvalita zobrazovania v msts
Ahojhte,mám takový problém. Dnes mi přišla nová karta Nvidia geeforce gtx460 1gb ddram5. Probleém je v msts,že FPS mám jen 9,nevím čím to je,pořád si s tím hraju,v nastavení msts mi to neumožní největši rozlišení,které bylo 1600 x 1200(myslím) vůbec si s tím nevím rady,má někdo s nvidiou zkušenosti?? Předem děkuju za radu
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-12-2010, 11:20
Příspěvek: #4
RE: Kvalita zobrazovania v msts
Cosi podobne sa preberalu tu http://forum.msts.cz/showthread.php?tid=950&page=42. Dan to riesil tusim vymenou GK. Kulica prevadzkuje 460 ku na W7 64bit, tak mozno sa podeli o skusenosti.Osobne si myslism, ze je to len o ovaldacoch a skusani.
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-12-2010, 11:29
Příspěvek: #5
RE: Kvalita zobrazovania v msts
Ano dík,taky sem to pak nakonec kolem druhej ráno našel,já mám ještě záložní grafiku,radeonku hd 4800 ale na Vašich modelech mě to dělalo takovou miniaturní neplechu,z dálky při pohledu klávesou 4 to bylo docela rozmazané(nastavení grafiky na max a nejnovější ovladač) i tak se asi k radeonce na msts budu muset vrátit,pokud nevyřeším 460tku. Jinak dík
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-12-2010, 12:33 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21-12-2010 02:26 od Hekl338.)
Příspěvek: #6
RE: Kvalita zobrazovania v msts
(21-12-2010 11:29)Rumcajs napsal(a):  Ano dík,taky sem to pak nakonec kolem druhej ráno našel,já mám ještě záložní grafiku,radeonku hd 4800 ale na Vašich modelech mě to dělalo takovou miniaturní neplechu,z dálky při pohledu klávesou 4 to bylo docela rozmazané(nastavení grafiky na max a nejnovější ovladač) i tak se asi k radeonce na msts budu muset vrátit,pokud nevyřeším 460tku. Jinak dík

Nemas screen, ako to rozmazava? Hodne zalezi na nastaveni mipmapingu na GK, pouzivam bilinerane vynutenie mipmap. Pri exporte textur samozrejme davam volbu, aby sa pouzili mipamps (pre exporte DXT je to automaticky). Ak sa mipamps nepouziju, bude sice textura ostrejsia, avsak budu vznikat artefakty-linkovaniea "trasenie" textur pri pohybe hlavne cim pojde kamera dalej od objektu. Takto je u mna:
[Obrázek: t577818_scrgrb0.jpg] [Obrázek: t577819_scrgrb1.jpg] [Obrázek: t577820_scrgrb2.jpg]
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-12-2010, 11:08
Příspěvek: #7
RE: Kvalita zobrazovania v msts
ano přesně z dálky se to jak ty říkáš trasenie,to co je na screenech u mě nehrozí. Ani popravdě nevím jak se nastavuje mipmap na kartách ATI,respektivě ati catalyst control center,nebo kde se to nastavuje, ale pamatuju si že jeden čas sem měl v dáli textury v pohodě
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-12-2010, 11:10 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21-12-2010 11:11 od Hekl338.)
Příspěvek: #8
RE: Kvalita zobrazovania v msts
Treba skusit macrelove nastavenie podla navodu, ATI ja nemam vlaske, takze neporadimBig Grin Ale myslim, aspon podla jeho screenu, ze to ma dobre.
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-12-2010, 11:22
Příspěvek: #9
RE: Kvalita zobrazovania v msts
jo z Atin mě taky dost často šedíví vlasy. No a ten návod jě někde tu na wbu?nebo napsat macrelovi ?Big Grin já tu tak často nejsem noSmile ale i tak moc dík za pomoc.
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-12-2010, 11:29
Příspěvek: #10
RE: Kvalita zobrazovania v msts
Je na predchadzajucej stranke2
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
Odpovědět 


Skok na fórum:


Uživatelé prohlížející toto vlákno: 1 hostů