Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 hlasů - 0 průměrně
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PA 300
21-01-2012, 01:15
Příspěvek: #1
PA 300
Kedze nase modely elektrik som exportoval pre trainz, tak aj do MSTS sme dostali jeden kusok. Model ku konverzii poskytol VojtikJ, ktoremu tymto dakujem za vsetkych. Verim, ze najde uplatnenie.
[Obrázek: di-9BL6.jpg] [Obrázek: di-EP8E.jpg]
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-01-2012, 08:26 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21-01-2012 08:27 od duuso.)
Příspěvek: #2
RE: PA 300
Super, musím na záložných diskoch pohľadať fotky, mal by som mať nafotenú oranžovú verziu ŽSR. Majú trainzáci k tomu aj cab ? Díky.

Moja fotogaléria
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-01-2012, 10:28 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21-01-2012 11:05 od Hekl338.)
Příspěvek: #3
RE: PA 300
Popravde ani neviem, o tieto veci sa moc nezaujimam14 Kab by stacil asi staticky, ale to by sa musel asi prihlasit nejaky dobrovolnik, ktory ma foto a spravil by ho. Mne osobne je vcelku jedno, co tam bude. Kab z muvky a zvuky kludne tiez8 Beztak neverim, ze s tym bude ktosi jazdit, skor to bude do traficu. Ak foto mas, ponukni, mozno sa aj niekto prihlasi na skin, celkom by sa to hodilo.
Nevie niekto, aky to ma motor?
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-01-2012, 12:13 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21-01-2012 12:16 od duuso.)
Příspěvek: #4
RE: PA 300
Až ma pamäť neklame tak by to malo mať motor LIAZ, ale je možné že sa mýlim.
Tu je niečo:
http://www.mth.cz/vyroba/skupina_10.html
http://www.tratovestroje.wbs.cz/PA-300-600.html

Moja fotogaléria
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-01-2012, 12:28
Příspěvek: #5
RE: PA 300
Dušan, náhodou nevieš, či to má plynulú reguláciu, alebo stupne ? Tiež by ma zaujímalo, či to má elektrické brzdiče a pod.

http://www.youtube.com/user/K6S310DR
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-01-2012, 02:11
Příspěvek: #6
RE: PA 300
Toto fakt netuším, naživo som to videl asi 3x, kabínu vôbec.

Moja fotogaléria
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-01-2012, 03:06
Příspěvek: #7
RE: PA 300
Dekl: Výborný počin s konverzí elektrik!! Trainzáci mají větší tvořící potenciál a pakliže jim to nebude vadit, se spoustou jejich skinů bychom se mohli projet i v MSTS.

Jinak VojtikJ je skvělej modelář. Znám ho osobně i když jsme se nesmyslně pohádali asi před třemi lety. Pakliže spolupráce s Deklem potrvá, máme se na co těšit ;-)
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-01-2012, 05:28
Příspěvek: #8
RE: PA 300
Takže SM je Volvo-Penta, brzdiče sú BP a BS2, ostatné informácie pre zostavenie engu sa dozviem koncom mesiaca.

http://www.youtube.com/user/K6S310DR
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-01-2012, 06:23
Příspěvek: #9
RE: PA 300
Tak aspoň niečo, v SM som sa teda mýlil. Na jeseň minulý rok som toto vozidlo videl u nás v LV, normálne to bolo použité ako mašina, malo to privesené 3x Faccs so štrkom z Kozároviec.

Moja fotogaléria
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
21-01-2012, 06:42
Příspěvek: #10
RE: PA 300
Každopádne, pred rekonštrukciou to malo spaľovák ČKD s výkonom 300kW. Rovnako bola aj verzia so 600kW. Len škoda, že neviem, aký rad, ale pracuje sa na tom. ( Tipujem tam K6S230DR. )

http://www.youtube.com/user/K6S310DR
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
Odpovědět 


Skok na fórum:


Uživatelé prohlížející toto vlákno: 1 hostů