Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 hlasů - 0 průměrně
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ladenie v OR
13-10-2016, 03:06 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 13-10-2016 03:07 od Robo.)
Příspěvek: #1
Ladenie v OR
Kým sa založí nové vlákno pre OR, zatiaľ ostanem v hyde parku.
Keďže s kľudným svedomím môžem prehlásiť, že projekt Open Rails už obsahuje 99% funkcii msts binu + mnoho nového, staručký MSTS má nárok pomaly, ale isto, odísť do virtuálne dôchodku. No k veci.
Už nejaký čas sa zaoberám ladením engov, zatiaľ len dieselov, a tak sa podelím s poznatkami.
1. do položky maxpower neudávame výkon spaľovacieho motora, ale výkon na výstupe generátora, takže bez ohľadu na to, že literatúra uvádza rozdielne výkony medzi 750(3)/4, po trakčnej stránke majú rovnaký výkon - 1200kW.
2. 3. Ďalej tu máme maximálnu a trvalú ťažnú silu. Tu píšeme hodnoty podľa literatúry. Konflikt nastáva v tom, že na internete sa udávajú rôzne hodnoty. Viď predpis žsr SR1013, info na atlaslokomitov.cz, prototypy.cz a iné.
4. OR umožňuje do engu presne nadefinovať hodnoty trakčnej charakteristiky pri rôznych rýchlostiach a rôznom výkone. Čím podrobnejší rozsah rýchlostí, tým je charakteristika presnejšia.
Suma sumárum - s potešením možno povedať, že s drobnými odchýlkami sa takto vyladené engy dosť približujú hodnotám reálnych trakčných charakteristík v súlade s hodnotami v tabuľkách SR1013.
Do adhézie, jazdného odporu som nešahal vôbec, brzdy sa zmenili minimálne.

https://uloz.to/!oTMz1KSNuy4L/engyor-rar Balík obsahuje HDV:
754
750
742 s pôvodnou reguláciou
781
751 s pôvodnou reguláciou
749 - tu by mohol niekto znalejší prezradiť, či možno takéto ladenie použiť pre 751 s elektronickou reguláciou. Nemám absolútne šajn, nakoľko sú si regulátory GC66P a GC75P.

http://www.youtube.com/user/K6S310DR
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
13-10-2016, 07:53 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 13-10-2016 07:54 od dem.)
Příspěvek: #2
RE: Ladenie v OR
Super Robo. Len vlákno pre OR už existuje......Mohol si to dať rovno tam. Michal by názov hlavného vlákna určite časom upravil.....

Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
13-10-2016, 08:40
Příspěvek: #3
RE: Ladenie v OR
S Mišom sa dohodneme. A ja budem hlavne rád, keď to niekto riadne preskúša, dá na pľac pripomienky a ak to bude v mojich silách, tak to vylepším.
Teraz sa borím s čmeliakom. Na nete je toľko rôznych hodnôt ťažnej a trvalej sily, našiel som už dve rôzne t.ch. a teraz čo včul, takže kto má možnosť, hodte sem nejaký materiál a nemusí to byť len ČME. Ladenie je pomerne jednoduché, možno sa chytia aj ostatní.

http://www.youtube.com/user/K6S310DR
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
13-10-2016, 08:51
Příspěvek: #4
RE: Ladenie v OR
Či ten rozdiel nebude v tom, že jedna má ER a druhá nie...

Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
13-10-2016, 09:39
Příspěvek: #5
RE: Ladenie v OR
To by si jeden myslel aj pri 749/751, no keď si pozrieš SR1013, každá je zvlášť, ak riešime 749 bez kúrenia, a to pri zhodných ťažných silách a výkone, elektronická regulácia mierne zmenila celú t.ch.

http://www.youtube.com/user/K6S310DR
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
14-10-2016, 06:18
Příspěvek: #6
RE: Ladenie v OR
Robo:kde jsi vzal vzor jak vytvořit tu trakční charakteristiku ? např u té 754 ?

Přerov

Nejkrásnější pohled na svět je ze stanoviště lokomotivy
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
14-10-2016, 06:30
Příspěvek: #7
RE: Ladenie v OR
Ak myslíš štruktúru zápisu, tak z Pikkovej 721 pre OR.

http://www.youtube.com/user/K6S310DR
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
15-10-2016, 08:25
Příspěvek: #8
RE: Ladenie v OR
No jo ale 721 má stupně narozdíl od 754 :/

Přerov

Nejkrásnější pohled na svět je ze stanoviště lokomotivy
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
15-10-2016, 10:13
Příspěvek: #9
RE: Ladenie v OR
Preto bolo nutné urobiť zápis tak, ako keby tá 754 mala stupne. A keďže po trakčnej stránke sú si rovné so 753, problém sa vyriešil.
Samozrejme sa to dá urobiť podrobnejšie, ak je k dispozícii priebeh t.ch. v elektronickej forme, no pokiaľ budem musieť behať prstom po monitore a robiť prienik súradníc na prefotenej t.ch., je jednoduchšie plynulú reguláciu nadefinovať ako stupňovú. Ak je možnosť to urobiť jednoduchšie, rád sa nechám poučiť.

http://www.youtube.com/user/K6S310DR
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
16-10-2016, 05:58
Příspěvek: #10
RE: Ladenie v OR
No mě už kámoš dal dokupy charakteristiku pro 754 do OR, Dem ji testoval , Ale ještě se malinko upraví Smile a pak půjde ven Smile

Přerov

Nejkrásnější pohled na svět je ze stanoviště lokomotivy
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
Odpovědět 


Skok na fórum:


Uživatelé prohlížející toto vlákno: 1 hostů