Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 1 hlasů - 5 průměrně
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kabíny Kevin a KuroSV
07-07-2016, 12:17
Příspěvek: #891
Question RE: Kabíny Kevin a KuroSV
Zdravím, chtěl bych se zeptat jak to vypadá s kabinou na 362.011? Díky Big Grin
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
16-07-2016, 09:00
Příspěvek: #892
RE: Kabíny Kevin a KuroSV
Bohužel asi nijak. :/
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
25-12-2016, 01:38 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 25-12-2016 01:39 od KuroSV.)
Příspěvek: #893
RE: Kabíny Kevin a KuroSV
chlapy nezufajte, tak cab 362011 je blizko ko dokonceniu, ku vianociam sa nestihla no po novom roku bude Smile

naše železnice: Múzeum od Čop po Kúty št. hranica ...
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
25-12-2016, 06:12
Příspěvek: #894
RE: Kabíny Kevin a KuroSV
To je skvelá správa Smile Ďakujem Big Grin

Dodo
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
07-05-2017, 05:25
Příspěvek: #895
RE: Kabíny Kevin a KuroSV
Snáď mi nebude mať Kevin za zlé, že som si dovolil upraviť cab 850 018 pre fungovanie v Open rails. Link na stiahnutie je na hlavnej stránke.

http://www.youtube.com/user/K6S310DR
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
09-05-2017, 09:39
Příspěvek: #896
RE: Kabíny Kevin a KuroSV
Kľudne 1

To chce kľud a nohy v teple...
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
05-01-2018, 11:19 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05-01-2018 11:25 od Kevin.)
Příspěvek: #897
RE: Kabíny Kevin a KuroSV
Ahojte páni,

Trvalo len 3 roky a kabína pre 361 ZSSK je v stave na zverejnenie. Textúry a nočné verzie pripravil Dodo, ja som to len rozhýbal, upravil displej a brzdil.
No a čo teda osahuje?
V ponuke sú vždy 2 napäťové verzie (AC a DC) a 2 rýchlostné verzie (361-0 120 km/h a 361-1 160 km/h).
Ako bonus je toto všetko pripravené aj pre Open Rails. Vtedy treba použiť "cvf" súbory s príponou "OR".
Odporúčam prečítať si aj pribalený textový dokument, kde sú všetky podrobnosti.
Samozrejme sú tam nejaké chybyčky. Konkrétne občas preblikáva stierač, keďže je súčasťou freightanim a v trati 191-193 sú niektoré textúry rozhodené. Dôvod mi nie je známy, no riešime čo s tým.
Kde sa to dá stiahnuť?
Na známej adrese: http://modely-msts.cz/kabiny.html
Prajem Vám veľa zábavy a v prípade ďalších objavených chýb, kľudne píšte sem.
Ešte nejaký ten obrážtek pre navnadenie:
[Obrázek: 361-msts-1.jpg]
[Obrázek: 361-msts-2.jpg]
[Obrázek: 361-or-1.jpg]
[Obrázek: 361-or-2.jpg]

To chce kľud a nohy v teple...
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
14-02-2019, 07:13
Příspěvek: #898
RE: Kabíny Kevin a KuroSV
Ahoj,
chci se zeptat na odbočky kontroléru použité v kabině. Přijde mě, že je jich podstatně více než jich lokomotiva má k dispozici. Mám škodováckou dokumentaci a vidím tam stupně 0 až 25, B, 26 až 37 a I až V. To je dohromady 43st. plus nultý.
Při zdvojeném pohybu kontroléru je to krát 2, tedy celkem 86 + 1(0). Kabina i doporučený zápis pro Throttle má však 91 pozic.
To má nějaké své opodstatnění?
Přišel jsem na to, když jsem si k lokomotivě vytvořil trakční charaketristiku pro OR. Ale počet stupňů kabiny a kontroléru mě přebýval.
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
14-02-2019, 10:41
Příspěvek: #899
RE: Kabíny Kevin a KuroSV
Tak beru zpět. Sedí to.
Chtělo to jen pečlivě k sobě sesadit všechny stupně a "zářezy" Notch.
Zapomněl jsem přitom na počáteční polohu "X" a také na polohu "A", která je ve schématu řazení kontroléru. Chybí však v diagramu trakčních charakteristik.
Teď už to povedlo spárovat.
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele
Citovat příspěvek v odpovědi
Odpovědět 


Skok na fórum:


Uživatelé prohlížející toto vlákno: 2 hostů